Фотография на интериора като инструмент за продажба на недвижими имоти.

Fotografia wnętrz jako narzędzie do sprzedaży nieruchomości. Pexels Md Iftekhar Uddin Emon

Съдържание

Фотография на интериори като инструмент за продажба на недвижими имоти

Търсейки мечтания си апартамент, прекарах много време в разглеждане на оферти в популярни сайтове, свързани с недвижими имоти. Към голямото ми учудване, повечето снимки в тези портали бяха направени по много аматьорски начин, а техните собственици вероятно се чудеха защо продажбата отнема толкова време. Е, когато предлагаме имот на стойност над 700 хиляди лева в атрактивен район, трябва да помним, че хората купуват най-вече с очите си.

Представете своя имот за продажба в възможно най-благоприятна светлина

Ако се погрижим да покажем апартамента си по много изгоден начин, наемем професионалисти, които да направят впечатляващи кадри, а специалистите по хоумстейджинг се погрижат за плана на снимките, атрактивността на нашата оферта в очите на търсещите идеалното място за живот може значително да се увеличи. Социалните мрежи са развили у много от нас стремеж към красота и трябва да го имаме предвид при намерението да продадем имота си. Тъй като самият аз дълго време се занимавах професионално с фотография, винаги съм поставял акцент върху качеството на снимките, а не върху тяхното количество. Сериозният клиент винаги е оценявал усилията вложени в моята работа и опита, който събирах повече от десетилетие.

Фотография на интериори като инструмент за продажба на недвижими имоти. Pexels Jeshootscom

Как да правим снимки на имоти за продажба

Когато правим снимки на имоти, трябва да помним да покажем най-ценните кадри. Има няколко широко известни трика, които правят сниманите помещения да изглеждат по-просторни. Преди всичко се старайте да снимате тесни пространства под ъгъл. Това не само визуално ще увеличи стаята, но и ще покаже нейната по-голяма функционалност. Избягвайте да снимате тесни места от входната врата. Такива кадри ще приличат повече на купе в влак, отколкото на място, което можем да проектираме според себе си. Можем също така да използваме няколко кадъра, за да покажем цялата стая на потенциалните клиенти.

Какво очаква потенциалният купувач от Вашия имот?

Отнасяйте се към потенциалните си купувачи както към себе си. Колко пъти ви е минало през ума докато разглеждате даден имот, че той изглежда по-добре отколкото на снимките? Стремете се да покажете възможно най-много на хората, които разглеждат обявата ви в интернет. Това не само ще направи офертата ви по-привлекателна и ще привлече повече разглеждащи, но и хората, които дойдат да видят апартамента ви лично ще познават добре всички негови кътчета. Затова в нашата бутикова агенция за недвижими имоти – Goeste, поставяме толкова голям акцент върху качеството на материалите ни. Благодарение на това можем да правим презентации с хора, които реално са заинтересовани от покупката и филтрираме типичните „разглеждачи“.

Какви фотоапарати да използваме за снимки на жилища за продажба?

Въпреки че съвременните фотоапарати в смартфоните предлагат наистина добро качество на изображението, това все още може да не е достатъчно, за да заинтересува по-претенциозен купувач. Ако по време на нашата фотосесия използваме външни светкавици и се съсредоточим върху графичната обработка, със сигурност ще постигнем резултати, които ще изненадат не само обикновения човек. Професионалните огледални фотоапарати или безогледални камери в комбинация с обективи от най-висок клас ще направят имота ни да изглежда по-естетично, което пряко се отразява на много фактори като например привлекателността на нашата оферта спрямо други и интереса на потенциалните купувачи.

Всички тези компоненти положително влияят върху времето за продажба. Разбира се, това е само един от аспектите на добре изготвената оферта, като трябва да се има предвид и човешкият фактор. В този случай става дума за агентите по недвижими имоти, които с опита си ще доведат сделката до край и ще ви освободят от правните формалности.

Оцени

Само влезли в профила си потребители могат да оценяват

Средна оценка 0 / 5. Брой оценки 0

Няма оценки. Бъди първият, който ще оцени тази публикация.

Автор:
Михал Сподимек – агент по недвижими имоти, специализиран в инвестиции в страната и чужбина. От 2014 година ръководи бутиковата агенция за недвижими имоти GOESTE, известна с индивидуалния подход, ефективността и високите стандарти на обслужване. Автор на книгата: „Как да станеш и бъдеш успешен агент по недвижими имоти“. Михал помага на клиентите да реализират мечтите си за идеални имоти и ги подкрепя при инвестиции в страни като Испания, Кипър и Хърватия. Благодарение на своите знания и опит той е спечелил доверието на много клиенти, а също така е станал ценен обучител. Неговата мисия е да свързва хората с имотите, които най-добре отговарят на техните нужди и цели.

Сподели:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *