Фотография на интериори като инструмент за продажба на недвижими имоти
Търсейки мечтания си апартамент, прекарах много време в разглеждане на оферти в популярни сайтове, свързани с недвижими имоти. Към голямото ми учудване, повечето снимки в тези портали бяха направени по много аматьорски начин, а техните собственици вероятно се чудеха защо продажбата отнема толкова време. Е, когато предлагаме имот на стойност над 700 хиляди лева в атрактивен район, трябва да помним, че хората купуват най-вече с очите си.
Представете своя имот за продажба в възможно най-благоприятна светлина
Ако се погрижим да покажем апартамента си по много изгоден начин, наемем професионалисти, които да направят впечатляващи кадри, а специалистите по хоумстейджинг се погрижат за плана на снимките, атрактивността на нашата оферта в очите на търсещите идеалното място за живот може значително да се увеличи. Социалните мрежи са развили у много от нас стремеж към красота и трябва да го имаме предвид при намерението да продадем имота си. Тъй като самият аз дълго време се занимавах професионално с фотография, винаги съм поставял акцент върху качеството на снимките, а не върху тяхното количество. Сериозният клиент винаги е оценявал усилията вложени в моята работа и опита, който събирах повече от десетилетие.
Как да правим снимки на имоти за продажба
Когато правим снимки на имоти, трябва да помним да покажем най-ценните кадри. Има няколко широко известни трика, които правят сниманите помещения да изглеждат по-просторни. Преди всичко се старайте да снимате тесни пространства под ъгъл. Това не само визуално ще увеличи стаята, но и ще покаже нейната по-голяма функционалност. Избягвайте да снимате тесни места от входната врата. Такива кадри ще приличат повече на купе в влак, отколкото на място, което можем да проектираме според себе си. Можем също така да използваме няколко кадъра, за да покажем цялата стая на потенциалните клиенти.
Какво очаква потенциалният купувач от Вашия имот?
Отнасяйте се към потенциалните си купувачи както към себе си. Колко пъти ви е минало през ума докато разглеждате даден имот, че той изглежда по-добре отколкото на снимките? Стремете се да покажете възможно най-много на хората, които разглеждат обявата ви в интернет. Това не само ще направи офертата ви по-привлекателна и ще привлече повече разглеждащи, но и хората, които дойдат да видят апартамента ви лично ще познават добре всички негови кътчета. Затова в нашата бутикова агенция за недвижими имоти – Goeste, поставяме толкова голям акцент върху качеството на материалите ни. Благодарение на това можем да правим презентации с хора, които реално са заинтересовани от покупката и филтрираме типичните „разглеждачи“.
Какви фотоапарати да използваме за снимки на жилища за продажба?
Въпреки че съвременните фотоапарати в смартфоните предлагат наистина добро качество на изображението, това все още може да не е достатъчно, за да заинтересува по-претенциозен купувач. Ако по време на нашата фотосесия използваме външни светкавици и се съсредоточим върху графичната обработка, със сигурност ще постигнем резултати, които ще изненадат не само обикновения човек. Професионалните огледални фотоапарати или безогледални камери в комбинация с обективи от най-висок клас ще направят имота ни да изглежда по-естетично, което пряко се отразява на много фактори като например привлекателността на нашата оферта спрямо други и интереса на потенциалните купувачи.
Всички тези компоненти положително влияят върху времето за продажба. Разбира се, това е само един от аспектите на добре изготвената оферта, като трябва да се има предвид и човешкият фактор. В този случай става дума за агентите по недвижими имоти, които с опита си ще доведат сделката до край и ще ви освободят от правните формалности.