Дистанционна работа в агенция за недвижими имоти – маркетинг

Praca zdalna agencji nieruchomości - marketing Praca Zdalna Agencji Nieruchomosci

В настоящата социална ситуация голяма група хора солидарно ограничава излизането от домовете си. Следователно – ограничават и директния контакт с други лица. По същото време в мрежата започнаха да се появяват все повече лозунги и публикации, в които се популяризира дистанционната работа на агенциите за недвижими имоти.

И много правилно! Смяната на работното място може да разчупи досегашните схеми и да допринесе за възникването на креативни идеи. В работата на малка агенция за недвижими имоти има определени дейности, които присъстват в класическата, ежедневна работа. Допълнителните, които не носят пряка печалба, често се пренебрегват, тъй като обикновено нямаме време за тях или нямаме идея как да ги изпълним. Има и такива, които не могат да бъдат извършени дистанционно. За съжаление именно те са пряко свързани с транзакциите и затова им посвещаваме най-много енергия.

Какво можем да направим, за да донесе дистанционната работа на агенцията за недвижими имоти резултат?

Всички дейности, свързани с виртуалния свят. Точно сега е подходящ момент да ги актуализираме.

Най-важното и най-често пренебрегвано особено в малките агенции е едно и също нещо постоянно.

Маркетинг в агенцията за недвижими имоти

Можем да започнем с актуализиране на нашите точки за комуникация с околната среда.

Ако такова място е само нашият фирмен уебсайт, струва си да проверим на кое място се намира той в момента в интернет търсачките по ключовите думи, които са ни най-важни. Ако сайтът е изработен от фирма, предоставяща CRM система на агентите по недвижими имоти – струва си да проверим дали не е направен по един и същи шаблон, който използват още 100 други агенции. Може би това е моментът да се начертае индивидуална карта на сайта и тя да бъде реализирана?

При комуникация във Facebook можем да направим анализ на публикациите и рекламите и да проверим кои от тях са генерирали най-успешно това, което очаквахме (Не всяка агенция трябва непременно да продава чрез социалните медии). Може да се окаже, че публикациите с характер на съвети са имали много по-добри резултати от офертите за продажба на жилища. Ако до момента публикуването винаги е било спонтанно, може би си струва поне леко да започнем прилагането на стратегия?

Ако комуникираме чрез Instagram – в момента това е канал с много голям ръст на потребители при сравнително малък брой бизнеси. Можем да проверим дали използваните от нас #хаштагове все още са достатъчно популярни, така че публикациите ни да достигнат до заинтересованите лица. Ако са твърде популярни, може да се окаже, че няма да пробият сред многото съдържание. Тук най-вероятно ще се появят много нови агенции за недвижими имоти – струва си бързо действие.

Няколкото агенции, които представят оферти в канала YouTube, нямат голяма конкуренция – но хората там все още не търсят недвижими имоти. Може това скоро да се промени и вероятно тук също ще започнат да търсят оферти за себе си. Агенциите, които вече имат свои канали там – няма да променят много неща, защото имат нужда от съдържание. Но дистанционно могат да започнат обучение по работа с камера и монтаж. И може би това е времето да помислим за стартиране на агентски канал в YouTube?

Агенциите, които водят блог, в който агенти по недвижими имоти могат да споделят съвети и мнения, сега могат да се проявят на воля. Това е точното място, пригодено за дистанционна работа. Може да се пише навсякъде. Така че текущото време може да се използва за създаване на интересни текстове за бъдещето.

Може би това е подходящият момент да се отворим към още нови канали? Популярността на подкастите расте много силно. А ако отворим свой канал именно в тази форма? В ерата на мобилните приложения всъщност всичко може да се направи от смартфон: записване и излъчване. Ако достигнем с посланието си до групата, която ни интересува – можем да имаме отлични слушатели.

Ежедневната работа в агенция за недвижими имоти в повечето случаи се съсредоточава върху дейности, пряко свързани с имотите, и често няма време или енергия за гореспоменатите задачи. В някои агенции може би липсва идея за това – затова може би това е моментът, в който дистанционно си струва да се въведе нещо ново. Хората, които ни поверяват своя имот за продажба – обичат да знаят, че вървим с духа на времето и че умеем да се адаптираме към всяка ситуация. Това е особено ценно точно в този момент.

И накрая. Най-лесната за изпълнение дистанционна работа на агенция за недвижими имоти е същевременно най-ефективното маркетингово действие. Да позвъним на вече обслужените си клиенти и да попитаме как живеят. Дали всичко с имота е наред. И ако нещо не е наред – да ги поканим да се свържат с нас. Точно такива действия могат да подобрят имиджа на агента по недвижими имоти и да генерират препоръки за малките агенции.

Оцени

Само влезли в профила си потребители могат да оценяват

Средна оценка 5 / 5. Брой оценки 15

Няма оценки. Бъди първият, който ще оцени тази публикация.

Автор:
Михал Сподимек – агент по недвижими имоти, специализиран в инвестиции в страната и чужбина. От 2014 година ръководи бутиковата агенция за недвижими имоти GOESTE, известна с индивидуалния подход, ефективността и високите стандарти на обслужване. Автор на книгата: „Как да станеш и бъдеш успешен агент по недвижими имоти“. Михал помага на клиентите да реализират мечтите си за идеални имоти и ги подкрепя при инвестиции в страни като Испания, Кипър и Хърватия. Благодарение на своите знания и опит той е спечелил доверието на много клиенти, а също така е станал ценен обучител. Неговата мисия е да свързва хората с имотите, които най-добре отговарят на техните нужди и цели.

Сподели:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *